Saturday, November 7, 2009

OpenOffice Mouce موس اپن آفیس ساخته شد

تا حالا شده به موس نازنینتون نگاه کنین و از خودتون بپرسید "یعنی میشه کسی پیدا بشه موس خوشگلم رو یکم پیچیده تر کنه؟" اگه جواب مثبته آرزوی شما به حقیقت پیوسته. آفیس مشهور و محبوب OpenOffice با مشارکت با یک کمپانی موس سازی به نام WarMouse اولین Mouse مخصوص این نرم افزار را به بازار عرضه کرد.




این موس دارای 18 دکمه با قابلیت برنامه ریزی میباشد که به صورت DoubleClick نیز قابل تنظیم هستش برای کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای ساخته شده و با در اختیار گذاشتن آیکن های پرکاربرد و HotKey ها کار را برای آنها آسان تر میکند. این هیولا نه تنها به شما در ساخت مدارک یا همون Document ها کمک میکنه بلکه دارای 20 پروفایل پیش فرض برای برنامه هایی مثل Photoshop ،WordOfWarcraft و ... نیز هست. قبل از اینکه آخرین قضاوت رو راجع به این موس زیبا بکنیم باید به چیدمان حساب شده دکمه های آن توجه کنیم که با وجود نزدیکی به راحتی قابل استفاده هستند.این موس به شما این امکان را میدهد که تنظیماتش رو با وارد کردن یک فایل در فرمت XML تغییر دهید و یا تنظیمات انجام شده را در این نوع فایل ذخیره کنید.
این موس OpenSource نیست ولی برای اهداف آن ساخته شده و خوراک استفاده در OpenOffice هستش اگر کاربر حرفه ای این آفیس قدرتمند هستید این موس را از دست ندهید.

No comments: