Wednesday, February 9, 2011

ده اکستنشن فایرفاکس برای توییتر




اگه عاشق فایرفاکس و توییتر هستید با این 10 اکستنشن میتونید از توییتر بیشتر لذت ببرید. 

یه اکستنشن برای فایرفاکسه که باهاش میتونید در محتویات سایت توییتر جست و جو کنید. این اکستنشن دنبال توییت های یوزر های دیگه در توییتر میگردهو حتی میتونید باهاش کسی رو که میخواهید در توییتر پیدا کنید. یک موتور جست و جو برای توییتر به موتورهای جستجوی فایرفکس شما اضافه خواهد شد.

قابلیت های زیادی به وب سایت توییتر شما اضافه میکنه مثل سرچ کردن درباره یک فرد خاصدر توییتر، آپدیت های فیس بوک، اجازه گسترش URL، میتوانید تنظیمات دستی در توییتر انجام دهید، میتونید عکس هاتون رو باهاش آپلود کنید، و همچنین اضافه کردن سایت های مدیا مثل Youtube، Flicker، Google Maps و غیره.

اجازه جست وجو و فالو کردن دسته های مورد علاقه رو بهتون میده و بهتون توییت های مرتبط با دسته های مورد علاقتون در توییتر رو نشون میده. و برای کسانی که از تجارت آنلاین استفاده میکنند و میخواهند اطلاعاتشان در دسته های انتخابی توییترشان به روز باشه بسیار مفید خواهد بود.

4- Twitter Fox یا همون Echofone
پر طرفدارترین اکستنشن فایرفاکس برای توییتر، که آپدیت های دوستانتان در توییتر رو براتون به نمایش در میاره. اگه دوستانتون آپدیتی در توییتر انجام بدن این اکستنشن همون موقع شما رو مطلع میکنه. و میتونید توییت های خودتون رو قسمت ورود متن آن در توییتر به اشتراک بگذارید. این اکستنشن اسم های زیادی داشتن قبلا بهش Twitter Notifier هم میگفتن.

به شما اجازه توییت گذاشت از طریق آدرس بار مرورگر وبتون رو میده. شما میتونید تا 140 کاراکتر وارد کنید. بعد از نصب این اکستنشن یک آیکن کوچک توییتر در کنار آدرس بار شما ظاهر خواهد شد. شما میتونید توییت خودتون رو در قسمت آدرس بار توشته و روی آیکون کلیک کنید تا توییت شما به اشتراک گذاشته شود.

به شما اجازه پست کردن بیش از 140 کاراکتر در وب سایت توییتر را میدهدو شما میتوانید به صورت مستقیم از طریق این اکستنشن توییت های خود را به اشتراگ بگذارید. و البته یک قابلیت دیگه هم داره که آدرس های اینترنتی شما رو به Tiny URL تبدیل میکنه و شما میتونید روی لینک کوچک شده کلیک کنید و به آدرس مورد نظر انتقال یابید.

یه چیزی مثل مسنجر توییتر میمونه، شما با استفاده از این اکستنشن میتونید به راحتی هر چه تمام تر برای دوستان خود پیام بفرستید و پیام های اونها رو بخونید. البته همه اینها طبق قوانین سایت توییتر امکان پذیر هستند. این اکستنشن بسیار دوست داشتنیه هر کاربر توییتر باید اون را داشته باشه.

یک sidebar برای توییتر هستش که 6 تا رابط کاربری داره شما میتونید از Tab ها برای جدا سازی محتویات صفحه توییتر خود استفاده کنید. برای شما Timeline و Publice Timeline توییترتان را به نمایش در می آورد و با استفاده از آن شما میتونید آخرین توییت از دوستان و فالو کنندگان خود را ببینید و همچنین میتوانید لیست replyها و sendها را بیزعلاوه بر acount state ببینید.

اجازه به اشتراک گذاشتن لینک های موزیک رو بهتون میده، وقتی سما میخواهید یه فیل موزیک رو به اشتراک بگذارید فقط کافیه روی اون راست کلیک کرده و Song.ly رو از منو انتخاب کنید. با این کار دوستانتون لینک فایل موزیک رو میگیرن و میتونن اون رو در مرورگرشون اجرا کنن.

به شما اجازه به اشتراک گذاری لیست آهنگهایی که در توییتر در حال گوش دادن اونها هستید رو میده، شما همچنین میتونید URL وب سایتی که در حال نگاه کردن آن هستید یا فیلمی که آن را میبینید و خیلی چیزهای دیگه رو هم به اشتراک بگذارید. شما میتونید URL و play-listهاتون رو فقط با یک کلیک به اشتراک بگذارید.

No comments: