Tuesday, February 8, 2011

غیر فعال و حذف کردن اکانت فیس بوک



در راستای استفاده بیشتر از توییتر تصمیم گرفتم این پست رو بذارم. خوب اول از همه از Deactive کردن فیس بوک  شروع میکنیم. برای این کار شما میتونید خیلی خونسردانه و با استفاده از پنل بالای صفحه فیس بوکتون به قسمت تنظیمات Acount بروید.


خوب در این قسمت شما میتونین کلیه مشخصات مربوط به اکانتتون رو ببینید مثل اسم، نام کاربری، ایمیل، رمز عبور، اکانت های لینک شده، سئوال امنیتی، کنترل های امنیتی، امنیت اکانت برای پروتکل های https و از همه مهمتر قسمت غیرفعال کردن اکانت یا همون Deactivate خودمون، لازم به ذکر که این کار یعنی غیرفعال کردن اکانت با انگیزه های زیادی انجام میشه از جمله: کلاس گذاشتن، جلب توجه، قهرکردن، حال نکردن با فیس بوک، دسترسی ملت رو به خود قطع کردن و این حرفا.



خوب حالا چجوری دیکتیو کنیم :دی به راحتی هرچه تمام تر روی deavtive جلوی قسمت Deactive Acount کلیک کرده و شاهد باز شدن پنجره زیبای «انگیزه از ترک فیس بوک» خواهید بود. خوب اینجا زیاد مهم نیست انگیزتون چیه فقط سعی کنید یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید، معمولا ملت I'll be back رو به بقیه ترجیح میدن ولی شما هرچی عشقتون میکشه انتخاب کنید و confirm رو کلیک کنید .


خوب در این قسمت باید رمز عبورتونم یه بار بدید و بعدش هم باید عکس رو تو اون بیلبیلک صفحه وارد کنید تا فیس بوکتون به خوبی و خوشی غیر فعال بشه.



به همین راحتی. حالا میخوام طرز Delete  کردن اکانت فیس بوک رو هم بهتون یاد بدم که از همه جاش باحال تره با Deactive کردن فقط شما از فیس بوک محو میشدید ولی اکانت شما قابل بازیابی بود اما با این کار اکانتتان به طور کلی حذف خواهد شد.

برای این کار راه های زیادی وجود داره یکی از این راه ها رو براتون توضیح میدم چون من کلا نمیتونم ویندوز رو زیاد تحمل کنم به لینوکس اومدم تا پست رو برای حذف کلی ادامه بدم، شما برای این کار اول باید در اکانت فیس بوک خود لاگین کنید سپس به اینجا بروید با ورود به این لینک شما با صفحه روبرو مواجه خواهید شد.





با Submit کردن آن پنجره ای مانند چیزی که در عکس میبینید برایتان باز خواهد شد برای پاک کردن فقط کافیست پسورد و عکس  مورد نظر را در محل های مشخص شده وارد کنید. بعد از اینکار شما ۱۴ روز فرصت دارید که به فیس بوک برگردید در غیر این صورت اکانت شما به کلی نابود خواهد شد.

3 comments:

Anonymous said...

یک قسمت از مراحل پاک کردن اکانت فیسبوک میپرسه که دلیلتون چی هست
اگر با خوندن دلایل بنیاد نرمافزار ازاد به این نتجه رسیدید میتونید لینک این صفحه رو بدید :

http://www.fsf.org/fb

Anonymous said...

آقا دمت گرم وبلاگ متفاوت با بقیه .

Anonymous said...

مرسی عالی بود